maandag 9 januari 2012

Eyeliner essence

Hoi iedereen.
Vandaag weer de eerste dag school, het 'gewone' leventje gaat weer beginnen, vroeg je bed uit minder afspreken leren huiswerk maken.. Allemaal verplichte en saaie dingen maar toch is het leuk om al je vriendinnen weer te zien! Ik hoop dat ik in combinatie met school & dansen mijn blog toch redelijk kan bij houden.. Hoe was jou eerste schooldag? Laat het me weten door eventjes te reageren hieronder.
Vandaag ga ik het hebben over de eyeliner van essence, ik gebruik nu de eyeliner van essence al een tijdje en vindt hem super fijn, hij is ook niet zo duur maar 1,60,- ofzo iets, en super fijn. Je hebt ook nog een dikkere kwast ervan maar ik vindt de dunne kwast heel fijn omdat je dan zo'n mooi naturel lijntje krijgt, mooi in combinatie met mascara en blush.
Een dikke aanrader dus, je hebt hem ook nog met een dikkere kwast maar deze vindt ik veel fijner.
kusssie,
neliseee.

1 opmerking: