zondag 8 januari 2012

lipstick colour care etos 124

heee iedereen!
Morgen weer de eerste dag school, niet echt zin in.. Weer vroeg me bed uit en alles, achja 't moet maar gebeuren. Vandaag schrijf ik een soort van review over mijn nieuwe lipstick van de etos, colour care nummer 124! Ik was al een hele tijd opzoek naar een naturel/nude kleur lipstick en niet al te duur. 
 Op m'n hand en op m'n lippen, ik vindt hem zelf erg mooi. Ik wou ook heel lang al een stick en geen gloss, een gloss vindt ik maar vervelend als je iets eet of drinkt plakt het zo, en op de fiets waait de wind en blijft je haar plakken in de gloss vandaar dat ik heel blij ben met mijn lipstick, ik denk dat deze wel mijn dagelijkse lipstick wordt! Lekker naturel. Verder was die ook maar 2,90 ofzo lekker goed koop dus, zeker een aanrader!
kusss,
nelise!

2 opmerkingen:

  1. ik ben niet zo van de lippenstift eerder van de lipgloss maar hij staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ anoniem ;

    Haha ja smaken verschillen, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen