zaterdag 7 januari 2012

Hoe verzorg ik mijn huid?

Ik kom niet zo vaak bij Action maar laatst liep ik er met een vriendin naar binnen en liepen we naar de verzorgingsafdeling. Ik kocht daar van Odina visage een reinigings melk en een reinigings tonic.

De tonic koste 1,29,- en de melk 1,99,-  
Ik ben er erg te vreden over, als ik naar bed ga gebruik ik eerst de tonic en dan de melk, en in de ochtend vindt ik het ook wel fijn om deze twee producten te gebruiken.  Het is erg belangrijk om je make-up er af te halen want anders krijg je veel sneller puistjes en pukkels. Door een tonic en een melk te gebruiken gaat je make-up er helemaal af, 's avonds nog even een lekkere nacht creme op en in de ochtend een dag creme en je verzorgt je huid prima! Een dikke aanrader dus, en lekker goedkoop!
kussie, 
nelise.

3 opmerkingen:

  1. lekr goedkoop ik denk dat ik dit maar is ga halen vind het wel fijn als mijn gezicht goed makeuploos is! bedankt xXxX

    btw ik kan niet volgen want heb geen twitter en alles ;4

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nelise perfechte site.
    Ik zal het gaan proberen

    xx Richelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die tonic is heel fijn ja (:

    BeantwoordenVerwijderen